Netto 10 years!!

Igår blev det sen en promenad runt Bårarp! Var dock tvungen att gå i Racer tempo så jag klarade av att hinna till Netto på 50 min!! :D Brukar ta lite över en timme annars....  För dem fyller 10 år! Så Grattis till dem!! :)  Men de menas också att (typ) ALLT är billigare! Så jag köpte en läsk till mig! Klarar mig verkligen inte utan det!! Och skulle även köpa 100 g Marabou choklad! (men självklart tog jag fel och tog 200 grammarna!! SÅ PINSAMT!) Men de felet rättade jag till med röda kinder !! haha!  Man ska ju lära sig något nytt varje dag!  Så jag lärde mig MASSA igår!! :D


Men snart blir det att åka till skolan och ha matte!! Kan inte direkt säga att jag är super taggad på det menmen... Måste ju göras ;)



Dagens facelook:

Haha ser lite drogad ut!! Eller ovanligt trött!! x'D


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0