Om du inte vet hela historien så borde du inte yttra dig!

Har tagit en chill kväll med familjen!! :D  För imorgon är det tävling som gäller!! :D Wiho!  Ska bli sjukt roligt och hoppas på ett bättre resultat än förra tävlingen!  Idag red jag henne i en timme och innan ridpasset så longerade jag henne (i galopp) i typ en kvart! :)   Så hon var lite lugnare! Men fortfarande en liten piggelinis!! x'D


I skolan har vi det pinsama ämnet sex! Haha fattar inte hur jag inte har kunnat vänja mig vid det ordet än!! Eller dens innebör som oftast menar samlag och liknande.... Så när redovisningen kommer om 3 veckor så lär jag bli röd som en tomat!! Haha jaja  Alla kan ju inte vara bekväma i att prata om sådana Aa faktisk "privata" saker!! Skäms typ ihjäl!! Fast jag tycker dock att MÅNGA saker är pinsama menmen..!  Jag skäms ju till och med när andra människor gör bort sig!!  Sedan var de formgivning på Schemat! Fick sluta en timme tidigare för jag hade redan gjort färdigt uppgiften! Sjukt skönt!


Dock så ett bråk som hände för typ 2 månader sedan!?  Shit tiden flyger verkligen fram! Men de kom upp igen nu?? Fast av andra människor fattar inte hur folk kan prata om Sex som ingenting men vågar aldrig stå på sig utan en massa jäkla andra människor ska lägga sig i!?  Och sen säger de att dem inte vill bli inblandade i det!? Om man bara hör ena sidan av ett bråk så är det jäkligt dåligt att välja sida!! Menmen det är bara JAG som har ett problem med denna människa, mina vänner väljer själv om de vill umgås med henne för ärligt talat så bryr jag mig inte ett jävla skit om det!! Men säg inte att jag är barnslig för jag ger inte folk bitch blickar med flit och jag kollar inte ens på denna människan! Men om du läser detta hoppas jag att du får ett bra och lyckligt liv! Men du har oturen och förlorat min vänskap FÖR ALLTID!!  Din förlust ;P    Nu ska jag gå och kolla vem som åker ut på Let´s Dance!! :D


När allt ser mörkt ut så leta efter ljuset för det kommer alltid att finnas, du måste bara kolla tillräckligt noga för att kunna se det!


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0