My first time!

Ojoj vilket trevligt väder vi har... NOT !! Känner verkligen inte för att gå till skolan eller snarare till bussen nu när det regnar och är tråkigt.... + att jag måste börja plugga till Judendom provet som jag ska ha senare idag!! Fast blir lättare nu när man ska prata och inte skriva ner allt...!  :)   Så får hoppas att de går bra!! :D



Blev inget inlägg igår imed att jag tränade först med Mila och Olivia gick mitt första bas pass!! :D  Dock kan jag säga det är bra "mellan" träning, och de var skönt att det inte var så mycket hoppning!! :) Dock så kommer jag nog inte gå på det särskilt ofta! Men roligt att testa på!! ;)  Sedan så blev det att jag och Olivia  gick och köpte energi dryck (till mig) och till slut hittade vi Olivias Ben & Jerry glass!! Hennes sort var typ den enda som inte fanns!! Haha så typiskt! Blev dock att vi missade 28:an så vi tog 3:an så fick man sig en liten promenix genom Bårarp för att komma hem! :)  Men de var det verkligen värt!! :D   Och måste säga nu är det ju rea på Nellys men Olivia missade det... Fast hon har köpt AZZ snygga klänningar därifrån! Lite avis är man ju ;) hihi

Dagens outfit:




Facelook:




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0