Miss´t it a little bit!

Har faktiskt saknat lite att blogga!!  Så nu är jag tillbaka igen! Behövde bara litet typ osocialt lov... Eller vad man ska säga! ;)  Behövde helt enkelt bara ta en Break från allt!  Men detta lovet har varit så sjukt skönt!! :D  Har för de mestadels sovit ;) haha! 


Fast denna veckan har jag tränat för Helena 2 gånger! Gick inte jätte bra den första gången jag red för henne! För nu har jag kommit lite längre med Tamira och då kan man sätta lite mer press på henne (och mig) så nu blir det till att rida henne lite hårdare pass och verkligen visa att I´m the boss!  Fast kan inte direkt säga att de känns som det... Menmen De gick super bra andra gången jag red för henne!! :D  För då hade jag sporrar som hjälpte till med det där lilla extra! För hon är jätte het och pigg men när hon väl kommer till arbete så är hon latare än en åsna!! Så de gick super bra hon började jobba på och jag kom på det nya sättet att rida lite mer oxå! :D  Så ska bli spännande och se hur det går att rida själv idag!!  För igår blev det en liten skritt tur ute i skogen med Sis!! :D 



Har även vart duktig och tränat med Mila en gång denna veckan! ett medel pass blev det... Men måste säga att de passen inte är så roliga...  Man hoppar runt mest hela tiden! Missförstå mig inte, för passen är jätte jobbiga men man får inte den där lilla EXTRA pusshen som man måste ha för att orka igenom passet!! Så på söndag kör jag Step pass istället! Och kommer nog köra på Core och lite andra pass ett tag! Så får man se om man saknar att träna medel sen ;) haha! 





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0