Longing for having to never have math again!!

Nu har man haft matte då på morgonen....  Om en månad blir det prov på Skala, geometri, omvandlingar och som om det inte räcker så är även alla olika kvadrater, kuber och sånt inblandat och de ska man nästan kunna utantill!!  Börjar få lite smått panik på allt som man måste lära sig och kunna på ett och samma prov!  Lite överdrivet men om jag klarar det så slipper jag ha matte i hela mitt liv!! :D  Longing for it!! ;) 




Dagens outfit;


+ att jag har en kavaj också! :) 



Facelook:


Har allt hår bak i en hästsvans och lite rosa make! :)  + Sis super snygga halsband!! :D

Nu blir det att ha konsthistoria på bilden!!  Är ganska glad över att slippa måla om jag ska vara ärlig ;)

Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0