Lazy = Me today!!

Efter en regnig dag i stallet igår så har man börjat bli förkyld.... Lagom skoj!! Så idag ska jag bara träna lite med min gulliga boll!! :D  Haha! Nä men ska Chilla och kolla lite på serier! Har börjat kolla på Taken (serien!) Har sett ett avsnitt som är typ 1 timme och 10 min !?  Men det är en mini serie så det är kanske därför avsnitten är längre?  Lite konstig är den men får se om nästa avsnitt är bättre!! :D  Hoppas jag iallafall ;)



Men nu blir det skolan!! Får se om någon vill göra naglar på mig!! Hoppas jag verkligen för jag orkar inte göra på någon... Hehe lite lat är man ju ;) 


Dagens outfit:



Facelook : (ska platta till lite av mitt hår!!)




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0