Just some traning that feels afterwords!!

Idag har varit en av de jobbigaste dagarna i mitt liv!!   Haha nä men typ! Har träningsverk typ ÖVERALLT!!!  För hade Idrott (basket + styrke träning!!) de ända positiva var att jag inte fick en boll i huvudet som jag brukar få ;) hehe! Efter det blev de snabbt upp till stallet och byta om fixa pollen bygga fram och sedan rida fram pollen i typ 40 min... Träningen gick inte super bra utan jag skulle vara mjuk i handen och bara låta Tamira springa! Så vi galopperade typ 30 varv åt varje håll och det är ingen liten bana!! Fast De blev nog MÅNGA fler varv än 30!!  Och jag skulle stå i lätt sits!! Så de kändes efter ett tag! Kanske ska börja tävla i ponny galopp?? Haha! Nä men sen blev hon MYCKET lugnare och vi klarade allt galant! Så nya metoder longera henne 45 min (blandat trav och galopp och volt storlek!) Ska även göra det innan jag åker till tävling!! Får se om de blir bättre!! Men nu kommer jag nog komma upp till Ewe´s 2 timmars pass med hennes överpigga stor häst!! ;)  Men när jag galopperade runt så missade jag lite när Jens red en av ponnysarna :(  Men de var för alla klagade på att avstånden var fel!  Men sjukt roligt att se honom rida! Dock lite irriterande när det gick så bra för honom! (såg en video på det efteråt!) Fast önskar nästan att han hade valt Tamira!! Fast han valde den "snällaste" ponnyn :)



Nu blir det att sova för imorgon så måste man upp tidigt och plugga lite Judendom!!  Och hoppas att alla som gjorde Nationellt prov idag (tog våra salar!! -_-) Att de gick bra för er!! För själv är jag så jäkla lycklig att man slipper den skiten!! ;D

Haha kommer ni ihåg nör jag pircade tungan!?  Nästan så man vill göra det igen....


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0