I forgott, but this is the result!!

Har ju inte berättat om gårdagens tävling!!  Var så himla seg igår att jag inte ens hade en tanke på att skriva det! Jaja nu kommer det!  Första klassen så gick hon super fint dock började jag jaga till ett hinder i omhoppningen... Så då rev vi men kunde ta korta vägar och jag kände att det var JAG som hade kontrollen!! :D  Så de var roligt fick även en bra tid!! Så är super nöjd med Tamira ♥   Sen i L:B n Så blev vi uteslutna men denna gången var det TOTALT MITT FEL!! Hon lyssnade så homla bra på mig och jag blev så chokad så vi fick ett stopp på andra hindret och sen efter det tappade jag fokus (vilket jag gör väldigt lätt efter ett stopp....)  Så andra gången när vi kom på det så flög jag av rätt ner på huvudet!! Så de hördes väldigt den lilla kraschen!! Men desto mer de låter desto mindre farligt är det! :D Dock känndes de som om hjälmen hade gått sönder men den är hel fast ska kolla föräkringen så att jag kanske kan få en ny hjälm för det var domare snäll och sa i högtalarna ;) haha!!  Men det är bra att han informerar! Men sen var de en jätte snäll Kvinna som sa att det var roligt att se hur lugn och harmonisk Tamira såg ut att vara!!! :D  Då blir man ändå lite gladare över sin fina ponny!! :D 





Men nu blir det att åka till Farmor och Farfar ska nämligen fira Farfar!! :D   Var längesedan man träffade dem så det ska bli roligt!!  Dock måste jag säga att jag har lite ont i huvudet efter igår men det är inget som lite go mat och läsk kan fixa!! (i värsta fall en värk tablett x'D)


Fast Sis och Jesper var så gulliga och fixade allt i stallet!! :D  Så de var sjukt skönt!!  Tänkte att jag ville sova ut efter att gått upp så tidigt igår.. Dock så fanns det en baktanke att jag skulle ta hand om Qajsa imorgon haha!   Men snäll som jag är så gör jag ju det!! ;)


Dagens outfit:



Facelook:

Kör på en grå / vit make och rufsigt hår!! Alltså en chill look today!! :)




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0