Have tryed!

Har försökt göra mobil inlägg har dock inte funkat :(  Men bild på vad och vem jag gjorde på Formgivningen kommer sen! Orkar dock inte skriva så mycket men denna dag har jag mest sovit och kollat på film! :)  Eller serier för den nya Top Model har börjat!! :D  Säsong 18!! British invasion!  Så nu blir det till att vänta tills 2 maj för då släpps nästa avsnitt!! :D  LÄÄÄNGTAAAAR!!!!!


Red ut med Sis och Paulina innan idag var första gången efter jag bröt benet! Var lite nervös för igår när jag tömkörde bockade hon azzet och var hur glad som helst!! Så jag typ flög i tömmarna för hon var så stark!! haha x'D Men i slutet gick hon jätte fint!! Så de var värt allt besvär!! ;)  Men hon var duktig i skogen studsade lite och var som en barnungen!! Så de var roligt att de gick så otroligt bra!! :D  Happy!

Har inte valt någon sida utan hejar på typ två stycken från varje lag x'D  Det är bara 8 stycken kvar nu!! :D



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0