Happy Easter!!

GLAD PÅSK!! :D   Känns dock inte riktigt som påsk nu när det är snö ute och allt.... Men endå!


Blev väckt av Sis i morse! För de blev det vanliga med att Jag, Sis och Bror letade efter våra påskägg! Med ledtrådar då för att kunna hitta till dem! ;)  Dock kan jag säga att de inte är tillräckligt varmt för att gå ut i kort ärmat, kort byxor och tyg skor!! Om ni inte vill frysa ihjäl ;)  Som jag hoppas att ni inte vill!! ;D  Riktigt roligt fast kan säga att hon har höjt svårighetsgraden från förra året!!  Jesper var även också med och letade efter äggen ;)  Men kan säga att bror och Jesper inte riktigt gick in i det hela riktigt lika mycket som jag och Sis!! Haha oslagbart roligt att kolla på när vi ska leta efter våra ägg!! haha! x'D  Det är något som man ALDRIG blir för gamal för att göra!!:D 


Så hela dagen lång har man käkat påsk godis, kollat på film, umgåts lite med familjen och självklart så har man varit uppe i stallet och ridit ett ordentligt ridpass!!  Så lär ha lite träningsvärk imorgon "/  Men en otroligt slappare dag har man haft !! :D  Kör på den stilen hela veckan ;) 

Men nu blir det sängen som gäller ska upp tidigt till stallet imorgon !!  Och på måndag får man ingen sovmorgon så gäller att lägga sig tidigt från och med nu ;)



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0