Fashion Star!

Ja idag har jag varit helt utslagen!! :(   Så gick hem efter luchen hade ont i huvudet och kroppen  "/ blev att jag typ sov 4 timmar!?!? :O  Och fatta att de känns som om jag snart ska kollapsa för att jag fortfarande är trött!?  Jaja blir sängen nu! Börjar tidigt imorgon... :(  Fast kommer att bli en soft dag så det är helt OK ska dock börja med något arbete... Känns verkligen som om man är på slutspörten nu! Har typ ett "slut" arbete kvar i alla ämnen fötutom typ Svenskan (för den fortsätter ju sen i 3:an....) 



Men efter jag har vaknat har jag ÄNTLIGEN läst färdig 50 tals kapitlet + antecknat lite! Och sedan blev det att kolla på en ny serie Fashion Star!!  Rekomenderar starkt till alla att kolla på den! Sjukt rolig en blandning mellan många serier! Men ni som gillar Project Runway så lär ni gilla denna också! Fast de handlar inte jätte mycket om att sy.... Men jag LÄÄÄÄNGGGTAAAAR!! redan nu till nästa avsnitt!! ;)


Och måste säga att efter 7 avsnitt så är fortfarande mina favoriter kvar!! :D


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0