Deadly tierd!

Var döds trött igår!! Orkade knappt gå upp för trappan!! Haha!  Men de var en rolig dag!! Först skolan och ha engelska och vara på Eriks hjälpen (de blir nog där som jag kommer att inhandla de flesta kläder till mitt projektarbete x'D) Men de var svårt att hitta något som såg snyggt ut + passade!! Men bilder på resultatet kommer sen (är inte jätte nöjd menmen blev helt OK) Sen blev det att gå tillbaka till skolan och ha Judendoms provet!! :D  Är skit nöjd för jag blev GODKÄND!! :D  Det ända är att jag måste ta reda på vem Abraham är x'D hehe missade STORT på den frågan :) menmen! 



På eftermiddagen blev det träning med Olivia!! :D  De blev ett spinning pass som jag kan säga att jag känner av idag!! Känndes typ mitt i passet som om ledaren ville döda oss!! Men Jag och Olivia överlevde!! :D  Och sen när man väntade på bussen (eller jag hade tur så mamma skjutsade upp mig till stallet!!)  Då kom en fyllegubbe fram till oss och började prata på och frågade var vi bodde osv...  Blev att vi sa Hovsllätt och båda vi är fridrottare! x'D Haha! Men han var trevlig dock så typ "puttade / slog" till mig på axeln hela tiden!!  Fast om jag ska vara ärlig så tycker jag att Olivia ska börja träna fridrott igen!! Hon var azz duktig på häck löpning! Som jag ALDRIG skulle våga ens testa på "riktigt" bara med dem små som är lätta och gör inte så ont om river x'D haha!!


Haha en bild när jag Sis, Mila och Olivia var på Liseberg!! Gud va jag vill åka dit nu igen!! :) 




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0