Childhood!!! :D

Ännu en skoldag.... Har dock varit ganska soft men kännt mig seg typ hela dagen.. "/  Får hoppas att man inte redan har hunnit bli sittad av alla sjuka människor i skolan!! Fast måste säga att de är jäkligt svårt att hitta något jobb / praktik plats som man kan söka till! På låtsas i engelskan då ;)   För än så länge gäller fortfarande skolan för min del!! :D 


Efter skolan blev det en härlig promenad men Mila och sedan körde vi Crash Bandicat Too!!  :D  Riktigt många barndoms minnen man har från de spelet!! :D  Dock är vi MYCKET bättre på det nu, dock var vi lite ringrostga i början och blev brända, gick ner i hål och sånt... Hehe  men sen blev vi duktiga!! ;)


Dagens dilemma:

När man inte vet att Ulircehamn ligger 40 min från Jönköping och man själv tror att de ligger vi Kalmar... Och Esther trodde vi kusten...
Borde man vara rädd för att man inte kan geografi eller erkänna att man sov på dem lektionerna?


Nu blir det sängen för min del börjar nämligen tidigare imorgon!! "/  Men ska bara kolla på film så det är OK!! ;)



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0