Best teacher EVER!

Har haft en härlig dag!  Dock var skolan väldigt seeeeeeeggg idag... Tröttheten kom sig sakta smygande upp på mig :(  och självklart är det den dagen då man inte har med någon frukt som kan göra än pigg!! "/   Menmen funkade bra!! Längtar tills nästa Onsdag då man får gå till Erikshjälpen och styla varanndra för att få fler att köpa Secon hand kläder! :D   Har även hittat ett jobb att söka till i Engelskan något som jag har velat ända sedan jag gick i 7:an!!  Alltså Au Pair  dock har jag inte en alla krav som krävs... Men de kommer sen nästa år ska jag försöka att ha alla!! :D  Fast härligaste idag på religionen när läraren har genomgång!



Läraren - Sara hänger du med?  (Jag tittar ner på mobilen)
Jag - Aa, eller jag spelar spel på mobilen.
Läraren - Jasså vilket?
Jag - Rumble
Läraren - Aha vad är det högsta du har fått?
Jag - 1000
Läraren - Jasså jag har fått 2000 :D
Jag - Är det okej om jag spelar färdigt det är bara två minuter kvar?
Läraren - Jadå om det bara är två minuter så är det lugnt!


Haha har man världens bästa lärare eller vad?!? :D

Dessa hade inte vart helt fel att ha kl 12 idag!! ;)

Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0