AWWWWW

Aww va irriterad jag börjar bli på allt!! Har VÄRLDENS flummigaste lärare!! Jätte bra men ena sekunden ska jag göra muntligt och nästa sekund ska jag göra skriftligt!?  Fattar de inte riktigt... Och så skulle jag gå upp till stallet men nu har de ju börjat SPÖ REGNA!!  USCH fy bläh på denna eftermiddagen! 


Annars idag har jag sovit till typ 12!! :D  Och sedan bara kollat på film! Olivia tipsade om en film som man skulle titta på innan man åkte utomlands och den var riktigt bra!  I fredags så red jag även Qajsa på det villkoret att Sis skulle städa och de ser JÄTTE fint ut nu!! :D  Har även testat bollen lite och rolig är den men så jäkla lätt att bara fulla iväg med den!! haha!! x'D




Men nu ska jag käka pizza och sen blir de upp till stallet!! :)


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0