Anybody that have a extra par of arm muskler?!?!

Igår var de cirkel / styrke träning!!  Fattar verkligen inte hur jag kan ha fått så jäkla dålig kondis + att jag inte har några arm muskler!?!?  Så kan lugnt säga att jag måste träna mer armar!  För efter den jobbiga Idrotten så blev de ju hem vila lite + kolla på Sarah´s nyckel!  Sjukt dålig film och från en sådan awezome bok! Fast de är många som förstör böcker genom att göra en film utav dem..... Men sedan blev det att åka in till Friskis och träna Box med Olivia!! :D  Komiskt nog så tappade vi bort varanndra innan vi kkom in i Box salen... Duktigt av oss ;)  För friskis är inte direkt jätte stort....  Men roligt fast azz jobbigt pass!!  Känner typ inte mina armar idag!! "/  


såhär kände jag mig efter båda träningspassen!!




Nu blir de till att fixa sig för snart är de skola!!


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0