A good ending of the week!

Heejsan i galoppen!!  Mådde skit dåligt efter tävlingen igår och alla som säger att man har en svår ponny och allt... Menmen det var TREDJE tävlingen på Tamira så kanske inte de smartaste att vara med i två L:B er??  Menmen om två veckor blir det Norrahammar - Taberg  ett av mina favorit ställen att tävla på!! :D  Så får börja om och planera vecka efter vecka och varje ridpass så man verkligen kan få ut så  mycket som möjligt av detta året nu!! :D  Vill inte ha någon mer fredag den 13:onde vecka.... Utan nu ska de börja gå bra!! Fast alla hästar har ju sina "prövo tider" med sina nya ryttare ;) 


Idag har jag iallafall hjälpt till på den Regionala Stor häst tävlingen uppe på JFK! :D  Gick helt okej för JFK ryttarna måste jag säga!  Dock var de många som flög av! Eller många och många var det kanske inte men på stor häst brukar typ INGEN flyga av...  Fast de är inga lätta banor som byggs ;)    Men kan stolt säga att JFK:s Elit lag stor häst kom 2:a idag!! :D:D  Sjukt roligt!!


Men nu måste jag skicka in min Essä om Medea (dramat i antika grekland)  Sen blir det The Mentalist!! :D Så ett bra avslut på denna veckan blir det!  Har inga läxor som jag ligger efter i eller nått sånt!! En sådan lättnad från axlarna man får när allt är klart!! :D


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0