85 and now it´s just 15 times left!!

Idag blir det då skola :(  de ända positiva som jag ser i att gå tillbaka till skolan är att träffa ens kompisar!! Och självklart lära sig nya saker... ;)   haha!  Menmen får lite ångest att jag inte har gjort klart allt som jag skulle göra på lovet,... Hoppas starkt att vi får göra klart det på Svenska idag! Fast vi lär ju börja med något nytt... "/   Jaja blir lite "ta igen" vecka nu!  Dock så väljer jag att skippa matten nu på morgonen!  Hade tillräckligt svårt att gå upp ur sängen idag! 



Igår gjorde jag ju då ingen uppdatering... Men gick upp tidigt eller jag gick upp 7.30 inte JÄTTE tidigt men endå! För det var Pay and Jump uppe på JFK som jag då självklart var med på!! ;)  Dock gick det inte så bra... Första klassen gick ALLDELES för fort! Så de de blev 2 pet... "/  sen i andra klassen så flög jag av på 3:dje hindret.... Landade rakt på ryggen! Men kan säga att de är bra att man har väst och att min funkar bra!  Annars hade de nog gjort redigt ont!! Så då tog jag omstart och då gick det bra fick en rivning men jag litade lite mer på henne och satte inte av till oxrarna, dock så var de L:B höjd för mig så då ska man hoppa kombinationen i slutet av banan och då fick jag inte tillbaka henne och så satt jag inte upp mot hindret... Så de resulterade till att jag flög av och ramlade av rätt på en bom med svanskotan, och de är inget jag kan rekomendera till NÅGON!!  Har ont än idag... Så var tvungen att avboka friskis passet.. "/  och när jag kom hem så låg jag och sov i typ 2 timmar! och sedan blev de att äta lite påsk godis och kolla på film!

Ska dock bli intressant hur de går på först idrotten i skolan och sedan på Jens träningen! Dock kan jag säga att 1 meter höjden på oxrar skrämer mig inte så mycket längre (min förra ponny tvärstannade väldigt ofta på dem, därför har jag varit lite nervös att ponnyn inte ska hoppa dem!!)  men nu är höjden No promblemo! Så av de dåliga kommer alltid något bra ;) 


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0