Veta hur man sätter på den innan man stänger av den!

Försov mig till kl 8 ida!!  :O    Så har värsta paniken har slängt på mig ett par byxor och ska leta fram ett linne att ha till!     Blir en snabb sminkning och fixa till håret lite lätt i turbo fart!   Frukosten blir sockerkaka och lunch måste jag köpa ute..  Perfekt när inget går som man vill....  



Ett tips!   I förrgår när 3 strulade, så va jag smart att man kunde stänga av och sätta på mobilen så kanske den skulle funka!  Men de enda problemet var att jag inte visste hur jag satte på mobilen igen!!  Kom på det efter typ 5-10 min...


Så TIPSET är;  INNAN NI STÄNGER AV ERA MOBILER SÅ BORDE NI VETA HUR MAN SÄTTER PÅ DEN!






Kläd kris!! 






Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0