Verklige värt att testa! Denna gången ska jag hålla det!!

Fick sluta tidigare idag !  Är sjukt trött !!  Somnade nästan på bussen.... hehe (a)    Idag har jag fått pressa lite klänningar och verkligen gått in på grunderna hur man gör det! :D   Låter kanske inte jätte roligt men de är det faktiskt + jätte bra träning!! =)   Kan behövas lite träning ska nog börja min nyttighets vecka redan nu!!  Blev bjuden på Donken mat och fika idag!!  Typ fikat och ätit onyttigt varje dag nu... Ska även sluta dricka läsk!!  Gu va jobbigt de kommer att bli för mig!! Ska nog skriva ner vad jag äter varje dag så kanske jag blir så pass äcklad av mig själv att jag börjar äta nyttigare?  hmm... värt att testa ;)


Har hunnit städa i mitt rum och fixa redit fint med den nya mattan och allt! :D   känns så myckt fräschare och roligare att gå in i sitt rum när det är städat och fint! Har dock ganska mycket små saker kvar att göra... :(   Sånna saker som inte syns men man blir så sjukt glad när de är gjorda!!  Som i smink, kläders lådor! :)  

Men just nu ska jag ta en liten paus och kolla lite på IKEAs hemsida och kolla klart på Hanna Montana the movie!  började kolla på den för någon dags sedan men hann aldrig kolla färdigt!  något irriterande...  


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0