Glödlamp programmet!

Sitter just nu med Sis och jeppe och kollar på glödlamp programmet x'D    Lär sig MYCKET nytt men dock är de lite tråkigt....
Gjorde min egen kopp idag med blommor på insidan och sen ska de typ TE eller nått på utsidan i färg x'D  Gjorde så att de blev lite vågig kommer bli för jävlig att dricka ifrån men snygg som fan!  om jag får säga det själv ;) hehe eller så blir de en jätte fin blom vas x'D
Blev stallet sen va azz hungrig kunde ju inte äta efter vi sett filmen på Hälsopedagogiken...  men som tur kunde jag det sen hade värsta tårt kalaset för typ alla i stall 5 har fyllt år och så :)   Men va på azz bra humör Malaika gick jätte bra dock lite okoncentrerad...  men de va jag också...  Men de funkade endå ;)  Byggde bana tills imorgon ! :D  får ju även gå den så är inte särskild nervös inför imorgon nu när jag kan banan =)
Snart blir det att hoppa i sängen!  känns som om det typ är vinter eller nått!! iskallt om fossingarna ! :(  Fast Sis och Jeppe har redan somnat är skit söta tillsammans!!  :D
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0