TIPS!!

Har kollat på IDOL inte lika roligt i göteborg som i stockholm...  men hoppas att skåne är bättre :) 


Va på stan innan med Olivia! :D  hon hittade en massa kläder!  + att hon sen ska till Göteborg!   Önskar att jag också skulle ivåg och shoppa!! Fast igentligen behöver jag inga kläder... men man kan ju aldrig få för många kläder ;)   Blev faktiskt inte donken denna gången!!   nyttiga vi är ;)  Blev att vi åkte till Willys sen och köpte lite, fast sjukt pinsamt!  Jag visste inte att de va 15 årsgräns på energi dryck!!  "/   sjukt pinsamt!!   Men som tur fick jag köpa de endå (eller olivia visade sitt leg annars hade jag inte fått köpa det..)     Slapp att åka buss hem ensam också!  :)   Sjukt skönt för annars hade jag nog somnat.... ;)  

TIPS!!!

Ha alltid med er leg när ni handlar så ni slipper göra bort er som jag...!!



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0