Som natt och dag!

Va dem och provred henne idag då! :D   Gick redigt bra så jag håller tummarna för att de vill ha henne! :D  



Har kommit upp nu de senaste med en massa tvilling frågor...  Som ex; Hur är det att vara tvilling!  Men enligt forskning och sånt så har jag ingen identitet eller iallafall ingen EGEN som alla andra som inte är enäggs tvilling har så jag är inte unik...  Som jag och Sis har samma dna men inte fingeravtryck (ingen har likadant fingeravtryck) + att alla som är enäggs tvillingar har blivit det av misstag !   Sjukt intressant att höra många som är faschinerade av det =)  Fast ingen tror att jag och Sis är det för vi är som natt och dag i vårat temperament... =)  



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0