Sista tävlingen nästa vecka...

Har ju tävlat idag och de gick ja inte så bra..   Blir sista tävlingen nästa helg i Svartorp!  Får hoppas på ett bra avslut ! :)   Men har bestämt mig för att sälja henne inte för att jag inte älskar henne, utan för att hon är inte en tävlings ponny utan mer en som hoppar några gånger i månaden men inte tävla typ...  Dressyr kanske hon vill.... Men hon förtjänar att få gå i stora hagar och leva livet med någon som älskar att rida och pyssla om henne!  och inte vill tävla så mycket.. =)
Min underbara söta polle! 
Löshoppning
Har städat lite i mitt rum nu med !!  allt är ju fixat ska bara ställa allt på plats och så...!  rummet är total förändrat med de nya tapeterna!! :D   Azz snyggt =)
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0