Påminnelse om när man va liten!!

Idag blev de att gå upp tidigt, får typ aldrig sovorgon på helgerna!?   Men jag va snäll och hjälpte US ! (a)  Dock kom jag sent endå...  Men de hade redan förberätt typ allt och va az duktiga!!    Vi hade barn ridning på Råslättsdagen!  Riktigt roligt att se alla barnen som ville rida igen och igen...! :D  Påminner när man själv var liten och de kändes som de verkligen behövdes nu!!  klagar ju typ annars på va jobbigt det är att åka upp till stallet osv... Men de ska jag verkligen inte göra nu!! (iallafall inte på ett tag ;P)  För man bara såg hur glada barnen blev och aa de är så svårt att förklara men de va helt underbar känsla!! :D 



Åkte upp till stallet och byggde fram lite tävling hinder så får man hitta på sin egen bana :D  azz roligt dock lite svårt imed att de va sådana hinder som de har på nationella tävlingar....   men de blev några stopp på dem men inga på de som är på lokala tävlingar!! :D   super nöjd med henne!!    Sedan blev de att ta cykeln hem och äta tacos :D      kan säga att mina ben är så gott som döda nu...





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0