Osynlig regel...

Skönt att få sova ut lite!  Men när man är ledig så är de typ som en osynlig regel att man måste städa.... "/  Så de är bara att sätta igång för min del! 



Igår fick man lite nyheter vet dock inte om de är posetiva eller inte....   Eller de är klart att de är posetivt!  men de kommer kännas sjukt konstigt sen när man inte har henne ! Om de då inte blir något krångel att hon inte går igenom besiktingen eller nått sånt!   Men hon kommer till ett jätte bra hem!!  :D   de är ju de viktigaste!!   Fast nu är de dags för mig att hitta någon som jag vill provrida har ju typ redan 2 stycken (som mamma har hittat)   Jag suger på att hitta något!! 





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0