Med posetiva nyheter kommer alltid negativa...!

Var hoss läkaren idag då jue!  Fick lite posetiva nyheter !  Att den 17 september nästa år så bör ni inte vara ute på vägarna!  För då får jag börja övningsköra!! :D  (om jag då inte får ett nytt anfall...)   Men de kom ju även negativa nyheter måste öka på så nu blire 10 tabletter om dagen....



Tog en fika med Mathilda sen efter praktiken!  har typ inte träffat henne på en månad!!   Så de va trevligt att prata om allt som har hänt!  Mycket hinner ju hända på så lång tid ;)   Blev sen att jag följde med henne till Bil bingo! :)  Hade dock lite svårt att hitta bilen x'D   haha!


Nu ska jag sy någon slöja :D  får hoppas att de går bra! + blir som jag har tänkt mig ;)

(typ 1 års gamal bild!)

Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0