Läggdags...

Nu blir det sängdags efter en härlig dag av att vara förkyld och snorig + missnöjd med sitt hår...   + de regnar självklart när jag ska gå från bussen upp till stallet och jag har verken luva eller paraply  tummen upp för mig... NOT!!


snoret och förkylningen har minskat drastiskt!!  Kanske hjälper med att träna :)   Tränade nämligen för Helena idag gicks så där i början... Fast i slutet (dock va jag helt död) men hon gick underbart!  Då blir man så sjukt glad när man får de känslan av att pollen jobbar på rätt sätt och man kan bara njuta! :D  Sen blev de till att hjälpa Sis med lite saker i US rummet som de "rustar" upp lite! Blir sjukt fint!! :D 





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0