Jätte rolig första dag!!

Kollar på CSI NY   x'D   Innan de blev de IDOL! :D  Falun levererade verkligen!  de va verkligen tjejernas stad ;)  Förra va killarnas :)
Praktiken va verkligen AWESOME!! :D  dock lite jobbigt att gå så långa dagar.... Men man måste lära sig att komma in i arbetslivet :)   Dock får jag sluta halv 4 imorgon för att jag ska träna! :D    Men super trevliga och pratglada är dem!  dock är ju jag lite blyg av mig... :/  men de kommer nog släppa om någon dag eller två ;)     Lunchade med Esther idag ! :D   självklart blev de på donken ;)   Jag la undan mina tankar över vad filmen i skolan visade. Annars kommer jag ju att svälta ihjäl!!     Hon praoar på Nail center och idag fick hon sina naglar fixade!!  Imorgon ska hon få dem dekorerade!! :(  fuskigt vill också!  haha   Fast jag får gå och beundra alla fina bröllops klänningar !  börjar nästan planera mitt egna bröllop iallafall kläderna till de ;)
De håller på att göra om på praktik platsen och de känns så skönt att nästan ha klart här hemma, och nu hamnar man i samma röra igen x'D
Men så här ser min fond vägg ut i mitt rum!! :D
Va förjäklig att sätta upp men underbar att kolla på !:D  hihi
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0