Jätte mycket tekniska fel :(

Hade jätte mycket tekniska fel med datorn igår!!  höll seriöst på att få ett sammanbrott den gick värken att stänga av eller klicka någonstans!!   Tillslut fick jag bara drämma igen datorn och låta den vila under natten och nu funkar den perfekt!! :D   Fast nu är de mobilen som krånglar istället, går inte att sätta på den.... :(  Och den kan jag verkligen INTE låta vila under natten, behöver den ju idag !! 



Nu blir det att fortsätta att fixa mig !  har bara håret kvar kör på plattat tänkte först locka det men pallade inte det x'D + att jag inte vaknade förrens halv 7!!   För jag hade ställt mobilen på tidigare tider men som tur så ställer jag alltid väckarklockan också =)  



Ändrade håret lite igår så de blev en utbakad fläta hela varvet runt eller vad man ska säga x'D





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0