Förkortning av dagen!

Hemma från skolan och stallet!  blev ett ganska hårt rid pass men hon kändes underbar !  dock lite otränad i vänster galoppen men inte mycket!! :D  Red med Paulina så de blev ganska mycket chatter ;)  hihi   Nu har jag köpt cola och godis så nu ska jag mysa ner med min azz bra bok !! :D  



Men min dag idag om man förkortar den;

  • Kom en timme tidigt till skolan
  • Hade engelska prov (som jag glömt bort..)
  • Lunch (åt bara en jätte stor fisk)
  • Gjorde svin rygg på Esther och hon gjorde en på mig. (den jag gjorde på esther blev något failad..)
  • Läste sidor i en bok och svarade på uppgifter (service)
  • Köpte hårfärg + den jätte goa bil glassen på donkan + en coca - cola :D
  • Tog bussen upp till stallet, borstade min typ bruna häst...  Såg knappt att hon va vit :(
  • Red oh sedan köpte jag choklad boll och jordnöts hjärta sedan blev de bussen hem x'D

Den lite failade svinryggen på Esther;

Hon har så sjukt tjockt och fint hår!!  men a pain in the azz när de gäller svinrygg ;)  hihi

Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0