En kortis!

Hann hem en kortis innan jag ska in till stan och träffa Esther! :D   Sjukt fint väder ute inga moln utan bara sol!  dock blåser de lite så de känns inte som om det är super varmt ute...  Red på ute banan idag imed vädret så satte jag upp hennes man i jätte fula bollar...  Pallade inte att knoppa den x'D  Hon gick super fint!  lite skillnad från igår när hon bara gick OK  :)   



Måste bara säga att jag är nog den sista människan på jorden som skulle kunna ha anorexia, för ska ner till stan om en kvart och äta med Esther och nu sitter jag och äter bulle  !  haha!   Stor godis/kak mage och en pytte liten mat mage x'D    Stämmer kanske som dem säger på praktiken att jag är socker beroende hmm....  haha!





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0