Bussar Hissa eller Dissa?

Hemma efter att ha haft typ 4 timmars bild...  Men roligt var de och läraren är lite knäpp men på ettazz roligt sätt! :D  + vi fick sluta tidigare ;) hihi 


Har även fortsatt mitt sökande efter jobb och idag fick jag två kansken!! :D  så är super glad och ganska glad att jag skippade idrotten pallade verkligen inte spela vollyboll med typ 4 st till.... känndes något onödigt ;)   Men snart blir de att åka in till stan och träffa Olivia! :D 



Att åka buss; 

På morgonen så satte jag upp mina fötter på sätet framför mig, man är ju lite trött och de är bekvämt att sitta så!!  men jag fick värsta utskällningen av en gubbe!! Som sa typ att jag smutsar ner sätet och det är nya bussar så du borde tänka på det!  och en massa svordomar.....   men vi kör barn verisionen på den ;)  Sen när jag skulle åka hem var de typ en man i som typ skrek i telefonen!!  lite roligt :)   men en dam blev jätte rädd och hoppade till av de plötsliga ljudet (lite som jag) !  hon va azz trevlig och de blev att man pratade lite med henne! :D   Så att åka buss är lite tråkigt ibland men bra för de mesta ! (utan på vintern...)




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0