Bild och design lektion!!

Igår i skolan så hade jag min första bild och design lektion!! :D  azz rolig vi designade våra egna kaffe koppar eller min ska de stå Te eller hot chocolate på x'D   Fast de ända dåliga är att de typ ska vara ett skåp eller nått liknande där de får se skisserna och sedan slut produkten....  Vill ju inte direkt att hela skolan ska se ens arbete....



Blev sen en mysig uteritt med Sis och prat om både seriösa och mycket oseriösa saker ;)   Berättade om hela min skoldag så de tog typ 20 min för mig att göra det!!  så hann inte prata om JÄTTE mycket annat ;) hehe



Avslutade kvällen med att äta hemma gjord kebab tallrik och läsa min engelska bok! :D




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0