Azz lätt att bli kär i kläder men azz svårt att bli det i killar!?

Fixade med skyltningen idag! :D  Va super roligt, dock så kom jag och dockorna inte alltid överrens ;)   Men är helt kär i en vinter och en sommar brud klänning!!  tyvärr är de lite tidigt...  :(    Men en jätte söt klänning som kostar typ bara 500 eller nått!!  Det är lite rea där nu... Men den finns i både svart och mörk lila!!  Tänk va lätt jag blir kär i kläder men har jätte svårt att bli kär i killar!?  



Åt lunch med Esther idag ! :D   vi va nyttiga och åt pizza och drack läsk haha!   Efter jag ätit så blev jag bjuden på bulle!!  :D   tror inte att jag kan börja på HLC dieten riktigt än.... (a) 


Började läsa Tusen och en natt som är till svenska och sen typ 5 hållplatser innan jag ska av (typ 5 min...)  så sätter det sig en kille jämte mig som STINKER rökt, kunde inte ens läsa och jag höll bokstavligen på att dö så illa luktade han!! :(  Fattar inte varför folk röker...  de är okeej en cigg om dagen men verkligen INTE mer!! 

Dagens outfit + face look;










Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0