busy day!

Har haft en busy day!   Först var de att åka och lämna Malaika i Ölmstad !  Hon rullade sig i hagen och såg jätte lycklig ut!  Dock var hon rädd för kossorna i hagen brevid... Sprang och gömde sig bakom oss när de kom och kollade på henne (alltså kossorna kom å kollade)  



Sen blev de snabbt hem och äta, sedan åka oh rida Tamira! :D  hopp tränade henne idag !  gick bra hoppade bana på 90 cm så har bestämmt oss för att hyra henne nu!
dock blev de lite konstigt där ett tag Man måste verkligen tänka på hur man uttrycker sig  inte för att jag är så bra på det men jag fattar vilka saker jag INTE  ska säga som jag kan hålla innom mig Men längtar och hoppas att hon kommer nästa vecka!! :D


Nu ska jag käka hemmagjord kebabtallrik och sen blir de någon go efträtt som Sis och Jeppe har lagat! 




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0