Riktigt skönt att sova ut!

Har haft en väldig chill dag! riktigt skönt att sova ut!   Mamma undrade om de kändes konstigt att inte åka upp till stallet men konstigt nog så känns de typ ingenting!?  Fast om de går en hel vecka utan att åka upp till stallet så kommer de nog kännas extremt konstigt!!    Fast på tisdag måste jag ju åka upp!!  är ju Jens träning då! :D och de kan man INTE missa!  haha! 



Nu ska jag fortsätta mumsa på min choklad som Sis och Jesper köpte åt mig!  Bara för att få låna laddare + ha mig på gott humör! ;)  haha !  Lätta att manipulera så man slipper köpa själv + jag behöver inte betala för det! :D 


Var även och hämtade bilderna hos Mila, azz snygga !  men ni får vänta tills imorgon med att få se dem ;)  Nu ska jag sova, så ja inte gör fel imorgon då blir nog inte Mila glad på mig....  hehe ;)





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0