orientering!

Kollar på Damnlol med Matilda!  haha fan va roligt de är! x'D    Va på mitt första elevrådsmöte ida känner mig faktiskt ganska duktig ;) hehe     Men missade mer än svenskan fast fick veta riktigt roliga saker !  Kan faktiskt tänka mig att gå på dem ibland!  inte så tråkigt som jag trodde de skulle va!  Dock är de tråkigt att lära sig om Svenska språket... -_-  



Snart blir de idrott och orientering, skulle visst ha med gps i mobilen och om man inte har de så skulle man låna en  mobil av en kompis, men vem fan lånar ut sin mobil!?   Om man skulle kunna tänka sig det så har man inget liv (enligt mig)   Glömde dock idrottskläder så de får bli gå orientering ;) 




Kraam Missfleur♥

Kommentarer
Postat av: johanna

Vinnarna av dagens blogg är nu utsedda, kika in och anmäl er igen! Du kan vara med igen, även om du var en av dom som vann!

Direktlänk: http://jaxel.blogg.se/2011/october/vinnare-ny-dagens-blogg-2.html#comment

2011-10-04 @ 14:25:49
URL: http://jaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0