När en blondin ska handla jeans!

Blir fixad med en massa lops i håret! ;D    Slutar om typ 1 timme x'D   sen blir de att gå upp i stallet och bli dygn sur imed att de regnar AZZET ute!!  :(    och de blir sista gången man rider ponnyn som man haft i 3,5 år!  

Vi hade en uppgift nu i handel och service!   att gå ner till en butik, jag och Matilda fick JC och jag skulle hitta ett par Jeans!  hittade ett par som jag ÄLSKAR!!  men vi skulle vara jobbiga kunder så jag spelade typ en
Blondin som ska handla Jeans!
  • Övedrivet jobbig och vill ha den äkta Jeans färgen!
  • Vet inte vad W 27 och L 32 ! (har aldrig handlat jeans innan!)
  • De viktigaste SER MIN RUMPA BRA UT I DOMMA BYXORNA?
De är så de låter när en blondin ska handla Jeans ;)


Har typ hållt på 1,5 timme och har bara hunnit halva håret x'D
Men jag är glad så länge jag slipper göra ;) hehe
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0