Lite speciellt ;)

Har ju hjälpt till lite på tävlingen idag som visst började kl 8 och inte 9...  Kom typ en kvart sent!   Och de första jag typ gör är att vara i vägen så en vägrade!!   Höll på att dö av skam!!  Menmen de sa att de inte va mitt fel!  Fast de sa typ i walki talking lite om det!  Så typ 5-10 pers hörde det!!   :(     Fast sen vaknade jag till lite mer som tur va!  


Red ut med Paulina också i detta underbara vädret! och Mila tog cykeln bort till galopp banan för hon skulle ta kort på mig! :D  även lite på Paulina! =)   Hoppade några stockar och så!  Får hoppas att man själv inte ser för muppig ut på bilderna ;)   hehe   Har typ VÄRLDENS snällaste ponny!  Stod helt stilla medan jag gick in med hennes och Qajsas sadel och spolade av dem båda och sen när jag fixade med slangen + när jag hämtade grimmorna !   :)   Qajsa måste man hålla i hon har inte lärt sig stanna, utan hon vet bara om de finns mat så är det mitt !  haha typ ;)  



Malin Bayard var ju även och tävlade så då kom JP upp tror jag de va x'D  Hon ser ut precis som på tv :)   så de va inget JÄTTE speciellt men lite ;)  Hennes barn (pojken)  va hur söt som helst!!  JÄTTE blond!  typ kritvitt!   (avundsjuk!)


Bilderna som Mila tog kommer sen!  :)

Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0