Lite mer intressanta saker än mina naglar... ;)

Har hittat min försvunna nagel!! :D  Fast vet dock inte om jag ska sätta på den igen för vet inte direkt vilket lim och så som jag ska använda...  + att en till kommer nog tappas om några veckor... "/    Passar helt enkelt inte om man ska hjälpa till på tävling och rida mycket och så...  Eller så är de bara jag som är lite slarvig ;)  hihi


Men till lite mer intressanta saker än mina naglar!   Va ju och prov red idag!  :D   Gillade verkligen ponnyn ska testa den igen om en vecka!  Så allt känns bra för alla, om de går bra då också :)  Hoppade även med henne och så!  Hon är verkligen inte lik Malaika!  Men är en sådan ponny som jag verkligen gillar!  Får se hur de går nästa vecka !  Men just nu behöver jag bara koncentrera mig på att Malaika ska gå igenom besiktningen och så!  =)





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0