Kör på "vanlig tid" nu då!

Nu när de inte händer så mycket i mitt liv så kör jag ju då på ett inlägg per dag... :) 

Idag har jag faktiskt läst lite i boken Tusen och en natt    ganska tråkig och säger typ Allah  hela tiden....  Fick även hoppa ner för att öppna dörren men när jag väl hade kommit ner så var inte personen kvar.... "/   Förhoppningsvis så va de bara tidningsbudet ;)  Sen har man bara kollat på film hela dagen,  men får inte glömma bort att de är vinter tid nu!  eller "vanlig tid" är de visst ;)  


Men hatar verkligen att missa allt skvaller och sånt + fester, kalas och sånt!  Men nästa vecka ska jag iallafall upp till stallet! :D   kan ju ihnte direkt säga att jag ska bara ut och gå lite eller nått sånt så de ska bli härligt sen när skolan väl börjar och man får komma ut lite mer!  ;D


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0