Inte Kaffe beroende, men minst lika illa!

Nu blir de att dra till stallet efter att ha sovit / vilat lite =)   Är sjukt mycket piggare nu!!  Känns som om jag skulle kunna gå till skolan nu!  haha!  




Är sjukt nervös för Malaika är vetrinärs besiktad nu!  Men har inte hört hur de har gått!!   Sjukt nervös!   Så håll tummarna för att hon har gått igenom nu!!  :)  




Tog en dusch också!  Så blir man lite piggare!  tror dock att jag va trött idag berodde på att jag inte drack läsk till frukost..!  Låter hemskt när man säger så men istället för Kaffe så är jag beroende av Läsk!! :(   usch! 

Bytte även kläder + sminkade om mig x'D  hehe



Har inte fixat håret än!  men kör nog på att bara föna det :)

Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0