I´m back!

Nu har de vart väldigt längesedan jag har gjort en inlägg här!!   Men nu ska jag börja igen, har bytt gips och är mycket piggare ! :)   Så nu ska jag börja komma igång med allt, skolan och träna benet osv...   Fast jag har inte gjort så mycket de senaste veckan, utan de har bara blivit en jäkla massa filmtittande! x'D  haha!    Har tillochmed kollat på skräckfilmer!  både nya och gamla filmer en jäkla massa blandning =)   börjar dock bli VÄLDIGT trött på att kolla på film!  Fast jag har även kollat på serier och sånt, imed att jag inte har haft mina skolsaker hemma....



Men kan berätta vad som hände hur jag bröt benet...  Jag och Ewe skulle då rida ut, första gången på Tamira!! :D  Dock så tänkte ingen av oss på att hästarna kunde bli vilda eller nått sånt, framförallt så tänkte inte jag på det, så när vi galopperade hamnade vi jämte varanndra och de tyckte Patricija (Ewes häst) va lite roligt och sparkade bakut och träffade tyvärr mitt ben... "/   Shit va jag skek!   Så mamma fick komma och hämta mig i skogen och Sis fick rida hem Tamira... De va ju tävling uppe på JFK så sjukvådaren kollade på mitt ben och lindade om det och sedan åkte jag och pappa till sjukhuset!   Imed att jag tänkte väldigt mycket på andra saker,  mamma va tvungen att hjälpa Sis imed att hon skulle tävla, sedan tänkte jag på vem som skulle rida Tamira dagen efter om vi ens fick ha kvar henne!!  Som tur får vi ha kvar henne ! :D   Så nu blir de mycket ridande för my mother! ;) 




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0