Gårdagen..!

Gomorron!     Nu blir de skola...!   Fattar inte att varje onsdag känner jag INTE för att gå till skolan!?   Fast idag ska jag genomlida hela dagen...  duktig jag är hihi (a)
Gårdagen var rolig, dock förlorade mitt lag innebandyn igår :(  (vi var 3 st i varje lag..)  Populärt med idrott ;)  fast de är en sådan liten idrotts hall att de blev perfekt antal! ;D     Men jobbigt va de!!
Efter de blev de att åka och hämta den nya ponnyn! :D  Så nu står hon i stallet!!   Gick sådär bra på träningen igår...  Alla typ frågade vilken häst de va osv...  Lite roligt att alla bryr sig!  x'D    Fast själva träningen gick inte super bra...  Måste ju verkligen tänka om HELA mitt rid sätt, för med Malaika var de att driva fram till hindret OCH hjälpa henne över det!  Med Tamira blir det att sitta stilla och vänta på hindret och bara vara mjuk och sitta där typ... Bara hålla om lite med skänklarna !!    Så de är verkligen helt annat att rida henne kommer ta någon/några månader innan jag lär mig det..!  (:
Nu blir de att ta varm choklad till frukost!  :D   Oh förbereda mig på att gå och fråga robert om han kan fixa ljudet på min dator som inte funkar!! :(
Facelook tody;
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0