Alla skolor MÅSTE ha ett rykte !

Min dator har ju slutat funka!!  :(   Hur många har lyckats få blå skärm på en Mac dator!?   Tror att de är Steve Jobs som förhäxade min dator innan han dog!   Men de är lite coolt att han VERKLIGEN är den som gjorde Apple så stort som de är!  För han fick sparken från sitt eget företag!?  men sen blev han återanställd... Och efter de gick de bara uppåt för företaget!   :)  



Men de kommer bli lite cp:t med inläggen nu... :(   Fast de ska försöka laga den i skolan känndes hur dumt som helst att komma dagen efter igen och fråga data läraren om han kunde laga min dator IGEN !!  Fast blir ännu pinsamare om de måste lämna in den igen...  Kan jag aldrig ha någon tur!?   Skrek typ åt en annan lärare idag, för allt med extantions blev helt fuckt up !  usch!  men efter top model ska jag dra till Netto och köpa godis hehe (a)

Alla skolor har ett rykte! ;

  • Erik Dahlbergsgymnasiet = Snobb skolan!
  • Per Brahe = Udda skolan!
  • Bäckadal = Praktiska skola! (+ alla IV barn går där...)
  • Sanda = Sportiga skolan!
Så plusgymnasiet kan bli den BLONDASTE skolan!  Vet inte om de andra friskolorna men alla skolor måste ha ett rykte om sig!  ;)



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0