Vill ni ha bakrecept tips är de bara att fråga ;)

Har suttit hemma nu och skrivit över en massa recept på datorn!!  Så om någon vill ha ett bakrecept är de bara att fråga ;)  hehe 


Har haft en nice dag i skolan, börjar dock tröttna sjukt mycket på att folk snackar om att jag måste ha en massa sjukgymnast innan jag kan börja rida på riktigt!?  och träna och allt sånt!!   börjar bli SJUKT irriterad, när jag väll har kommit ur detta förbannade gipset så ska jag börja träna på direkten eller först om jag ska vara HELT ärlig så ska jag raka benet hehe  har ju inte kunnat raka det på över en månad nu!?  Paniken börjar komma ;)  haha! 

Men nu ska jag plugga till ett historia prov som jag ska göra imorgon!!    En av de ABSOLUT sämsta sakerna med att behöva åka taxi är att man måste beställa den... "/    Får hoppas att det går  Annars lär mamma bli sur....  Måste bättra på minnet!!  :)  



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0