Varför!

Sjukt segt att komma upp på morgonen idag!!  snart blir de nog dags med vinter jacka och hela köret!! Missförstå mig inte jag älskar vintern! men de skulle va skönt om de va varmt nu!! Kommer bli azz jobbigt för mig att gå när de ä snö ute!!   Men de kommer se väldigt fint ut!  De är nog ett av de få + denna vintern! 


Jag blev så jäkla förbannad igår för vi får ALLTID ALLTID sluta tidigare!! (som tur kunde vi ändra taxi! annars hade jag suttit där från 14.15 - 16.00!!)   Sen också fick veta att vi ska ha ett prov på måndag!!  :O   Har typ 5 dagar på oss att öva!?   Sedan fick vi veta att vi INTE ska ha den nya läraren på måndag utan vi ska ha Cilla då!! Asså fattar inte va de tänker med!!  Är iallafall sjukt trött på att de ändrar allt HELA tiden!  Jag kanske överreagerar lite imed att jag fick så dåliga nyheter i onsdags på sjukhuset men endå! 
Hatar att jag älskar den skolan så sjukt mycket, fastän de är så mycket strul!

Facelook;





Outfit;

(kunde inte bestämma vilken bild så tog båda ;) hihi)





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0