Varför ens bry sig om att fråga!?

Släppte ut allt igår!!  Kändes så sjukt skönt, att bara få bort all negativ energi och nu har jag verkligen bestämt mig för att jag måste träna upp mitt ben så när vi är hos doktorn den 21 december så ska jag kunna gå utan mina krykor!! :D  Måste även bevisa här hemma att jag inte går att byta ut!!  Alla glömmer bort mig och säger att jag inte gör något på dagarna...  Ingen vet att jag faktiskt blir ledsen när de säger så ! Fast om jag måste gå den svåra vägen så ska jag banne mig göra det!!  För jag orkar verkligen inte med att de frågar om det är okeej för mig, när de redan har bestämt vad de ska göra vad jag än säger!!  Så varför ens bry sig om att fråga!?  de kan la bara säga det till mig och inte fejka allt ihopa så att jag ska känna mig delaktig och att jag bestämer nått när jag inte gör det!!  Aja nu glömmer jag bort allt det och pluggar till engelska glosorna!  Lär ju behövas har typ bara kollat igenom dem 2 ggr!!!  Lite lat är man ju då ;)

Outfit of today;




Facelook;

Är lite trött efter att ha gått upp kl 6 igår och hade mattepå morgonen...



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0