Trött på detta Socialt eller pshykiskt sätt....

Idag har vart en chill dag, har knappt ens orkat gå ner för att äta mat...  haha!   Men men...  Har även gjort läxor, så känner mig ändå väldig duktig ;)     Men har haft lite social liv, Mila kom över lite och vi pratade!  Skönt att prata med någon som VERKLIGEN förstår en!   Har haft de väldigt jobbigt med känslo liver eller vad de heter...  Behöver verkligen bli av med gipset så att jag kan börja springa eller nått!   Hatar att bara sitta inne och inte kunna röra mig eller asså träna  röra mig kan jag som tur! ;)  

Bild från när jag gick på bröllop i somras, lite random  men de är den bilden som alla killar på Wordefue  ser för att ragga på mig..  ;)




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0